Mahukan kulit yang cantik?


Saya ada jawapannya.  Product ni ada dalam REDCOMELMALL~~promote tak abis-abis ,:P hihi.

Main Ingedients:
-Soy Protien
Antioxidant.Smooths and soften skin.Skin whitening agent.

-L-Glutathione
Master Antioxidant.Changes the skin melanin to reddish/white.Skin
whitening agent

-Marine Collagen
To support skin firming,nourish hair and nails.Anti aging.Helps burning of
fat in the body.Makes skin beautifully glowing.

-Vitamin C
Helps in the absortion of glutathione.Antioxidant.Skin lightening.

-Vitamin E
Antioxidant.Fades marks and scars.Keeps skin looking young and glowing.

-Grape Seed Oil
Oil Of Youth".Used to maintain young looking skin.
Product ni banyak sangat testimoni yangbest, dan ia juga product yang paling cepat abis di kedai REDCOMELMALL. :) Saya sendiri dah consume almost setahun. Tengok wajah saya, tiada jerawat bukan?  Actually saya menderita severe dry skin dan saya tak rajin nak sapu-sapu losyen sebab at the end of the day, nanti melekit sana sini sbb peluh. So Glowz banyak help skin condition saya. Alhamdulillah, sendi-sendi dah tak kering dan kulit rasa lembut dan moist semulajadi. Bila keluar pun saya x perlu pakai make up heavy, kadang-kadang pakai bedak baby dgn lipice lip balm. Kulit akan naturally glowing. 
emm, maybe korang rasa saya  cuma nak lakukan barang kedai saya. :) ok, then click kat testimonials ni yer? 


So jangan lupa go to my shop yer all dearest? 
take care,
xredcomelx

No comments: