Cinta 2555 hari


Dia garang, aku kuat chembeng. Dia orangnya tegas, aku flexible. In most cases, kami sangat berbeza peribadi. Tapi kami mencintai satu sama lain, tetap setia pada satu sama lain. Sejak lafaz akad nikah yang sekali itu, bermacam macam dugaan yang dah kami lalui sama-sama. Yang pahit yang manis, gaduh kecik-kecik sampai la gaduh-gaduh yang tak berapa besar. :D Yang gembira kongsi bersama, yang pahit pun telan sama-sama. Apa yang kurang pada aku, dia terima, apa yang kurang pada dia, aku terima.

Alhamdulillah, dah 7 tahun jadi isteri orang, tiada rasa lain selain rasa bahagia dan syukur

Hari ni 31 Ogos, genap 7 tahun usia perkahwinan kami, moga Allah sentisa limpahkan berkat pada rumah tangga yang kami bina, mudah-mudahan sentiasa dilimpahi rezeki yang halal serta anak-anak soleh.Tiada apa lagi yang aku mahukan selain keluarga yang bahagia. AMIN


7 comments:

mak encik | SZ said...

alhamdulillah, tahniah utk cik redcomel & suami...
kawen cuti merdeka ye... :)

Unknown said...

Hepi annibeseri my fren...
Congrats!

Moga kekal bahagia hingga akhir hayat. :)

Syahida said...

Selamat berbahagia...7 tahun sudah, jangan berhenti mengira ye!
lagi 5 hari akak pulak cukup 12 tahun anniversary...can't wait! :-)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

alhamdulillah, tahniah utk cik redcomel

Khairani Bahaudin said...

terima kasih semua...

suzi: haah, kawen mase merdeka.. kalau saje2 buat lupa anniversary. mmg carik gaduh la..hahha

Alex: tq bebeh... bila nak jmput aku makan nasik minyak nih..

sis syida..wah, dekat2 la kita...tapi akak lagi terer dah 12 tahun ye..

brutal solo; terima kasih, tq sbb sudi singgah blog yang x seberapa ni..

Unknown said...

happy anniversary!!!
moga terus kekal bahagia hingga ke hujung nyawa

Madam Robert said...

takde butang like kat sini ek?? ;)