Super Cute Accecories For Sale!

Salam... 
Belum terlambat nak ucap Selamat Berpuasa.:D
Harap semua baik2 hendaknya dan semoga berada dalam keberkatan Ramadan.
Bila tiba Ramadan, selain berpuasa dan menambah amal ibadat, rancak sungguh orang berniaga termasuk la saya yang sibuk jugak buat projek raya tahun ni, klip rambut dan eksesori untuk si kecil. Ya..semua orang tahu saya ada 3 orang anak lelaki , mesti orang tanya apakah pekdahnya saya membuat eksesori ini? hihi dan apa semua orang tak tahu, saya ada 5 orang nieces yang kecik- kecik berumur 3-7 tahun yang sangat suka bila saya buat menatang-menatang ini. Diorang la yang selalu jadi model tapi kali ni tak sempat nak snap gambar diorang pakai hair clips ni... Well if nak order just email saya di mrskhairani@yahoo.com ya. Selamat cuci mata..
Take care~ da...





















No comments: