Rindu

Saya rindukan family saya..
Saya rindukan ibu saya.
Ibu saya tengah shopping di Bandung.
Mesti ibu tengah berseronok bershopping sakan :) Enjoy Ibu.
 
Saya rindukan kakak saya, dah 3 tahun saya tak jumpa dia.
Last time jumpa dapat peluk cium tak sampai berapa saat.
Tak tahu bila dapat jumpa lagi.Ish....payah. Complicated.Tak mahu fikir.
Saya cuma nak dia tahu saya sayang dia...



Bila saya emo, saya mesti sedih. My mood swing memang buat orang keliling saya pening.
Luckily, most of the time saya happy.

But now I'm not.Tiba-tiba.
~Sorry.

Need more than a chocolate to feel better.

2 comments:

mak encik | SZ said...

alallaa..
tumpang sedih...
cepat2 beli coklat ek!

Khairani Bahaudin said...

huhuhu...tq tq.. dah beli dah cekelat. bila baca comment you rasa kurang sikit sedih...:D