Beg Riben Lagi...

Dah lama saya tak buat sulam riben. Lama gila..jadi bila nak buat balik rasa liat. hihihi
But then demi seorang teman saya gagahkan juga demi perjuangannya pada anak bangsa.
Dia cekgu. :D Saya rasa beg riben saya ni ramai cikgu2 yang order, masuk kawan saya ni 
dah enam orang cikgu yang order. (eleh....baru 6 orang tak lah ramai sangat)
Banyak sangat dugaan bila buat riben ni, anak2 yang suka syebok-syebok... Tu yang agak lama nak siap..
Sian kawan saya, tapi yang penting dia puas hati dengan kualiti jahitan saya walaupun saya rasa masih 
ada kelemahan saya sini. Bayangkan masa menjahit si Ghaus siap bertenggek sama-sama kat mesin jahit?
DUGAAN & COBAAN sungguh...

Tapi akhirnya siap...


Dan dah sampai pun pada tuannya...:D

Dan ini testimonial dari kawan saya itu di FB..

Mahfuzah Maarap July 20 at 5:48pm
salam,,,
ani, beg dah sampai...sungguh berpuas hati...cantik dan kemas buatannya....mak saya pun puji...


hihihi
owh...happy betul saya..If ada sesiapa nak order boleh go to my shop, ada design banyak di situ.


 Bak kata kawan high school saya, HANA,the undomestic Goddess dia tak caya saya menyulam sebab masa sekolah dulu saya hanya tau pegang kayu hoki dan menjerit dalam padang sambil berlari sana sini yang sungguh tak ayu. hahahaha.. Aku pun caya aku boleh menyulam Hana oii...got my menyulam mojo after bersalin Ghaus  :D Well feel free to go to her blog yang sangat interesting. But first go to my shop first. ;D 

ok, till now. Nanti jumpa lagi. bye!

10 comments:

Unknown said...

cantek la...sungguh...xtipu...mmg cantik..

Wan Anis Sorfina said...

kalo mcm ni cantek, saye pun puji.. (: anugerah seni dari Ilahi

Khairani Bahaudin said...

et: ^^" malu nye...(malu tapi tunjuk gak kat blog, hihihi ) tima kasih Et .

Khairani Bahaudin said...

Anis: iye,,ilham pinjaman dari Allah.. :D

adrizajamil said...

fuiyoo.... giler talented ko ni ek red...cantik btol sulaman ko ni!

Khairani Bahaudin said...

*~Blush* ^^"
ala add.. ntah, sejak lama meninggalkan dunia kira-kira, ni lah keje aku ;D bolehla, saja suka2.. ada pulak yang berkenan, jadi aku ambil tempahan..

Kak Ina said...

cantik dan creatif !...cantik

TopsyTurvyMum said...

salam RED,
cantiknyer bag ngan RE tu..berseni betul..
berbaloi buat dgn si Ghaus dok bertenggek tu haha....sama gak la cam Hamzah:)

Khairani Bahaudin said...

Kak ina...

^^" malu... tima kasih...

Khairani Bahaudin said...

akak TTM@ Chloe yang vogue,

hahaha itula keje si ghaus suka bertenggek mana2 mama dia ada..
cantik ker? :) takkan sama seperti masakan2 mu yang enak iteww.. auwww.

akak terer betul masak..jeles tau!
takpe, balik sini jgn lupa bukak restoran tau, mesti ramai org datang.
:D