Cerita Seram? Takut no more :D



Saya dah berjaya mengatasi ketakutan saya. Hari tu tengok cerita  ni sampai habis. Yeay! Bila tengok cerita begini harus ada teman. Hubby la mangsa saya, harus duduk disebelah sampai cerita abis. Tutup-tutup juga mata bila  time part2 yang seram. hihi..Aci tak?

Maksud saya mengatasi ketakutan tu bila cerita abis saya x takut nak pegi dapur sorang2 pastu tengah malam takde mimpi ngeri. Tapi cerita macam ni boleh la layan lagi... tapi cerita seram tahap melampau macam Ring O masih x boleh belah dan takkan tengok sampai bila-bila. hahaha.. Teruk betul.(cerita tu la..apsal seram sangat, nyampah.)

Teringat masa bercinta dulu dengan hubby ada juga  tengok wayang cerita The Ring, bila balik hostel langsung tak boleh tido sebab terbayang-bayang benda tu kat balik  almari. :P Sejak tu tobat x mo tengok dah. Itu la  kesahnya saya dan cerita seram.

P/s: Sebelum tido baca ayat Kursi banyak kali. :D

7 comments:

mak encik | SZ said...

ihiksss..saya smpi skrg pun takuttttttss lg...tgk iklan citer seram pun takut! camno? adehhh

Anonymous said...

tv series mcm the vampire diaries tu kategori seram x?

Anonymous said...

geng la kita penakut. terasa cam time kat asrama dulu lg berani. makin tua makin penakut. now hubby kena mintak approval movie dulu sebelum download anything.

my trick kalau nak berani tgk citer til habis, kena tgk siang2 hari..wakakkakaka...

Khairani Bahaudin said...

salam suzi

hahahha dulu NTV7 ada tayang filem ju-on kat tv, bila time iklan pun cepat2 tukar. hahahha boleh x?

Khairani Bahaudin said...

Vampire diaries tu x seram la.. hero ensem..ehem ;P

Khairani Bahaudin said...

haah la ija... dulu2 mmg berani..apsal dah tua makin penakut, x tau naper. hihihih

TopsyTurvyMum said...

Red,
akak suka gak tgk citer seram ni..mmg suka sgttt!! hahaha..suami akak je tak sukerr..

ohh ye..dah try trifle tu..terima kasih sudi cuba:)takde hazelnut pun tak pe..ikut creativity ngan tekak la nak letak apa pun kannn :)