Ada apa dalam Beg?

Bila taip tajuk ni, teringat cerita Ada Apa Dengan Cinta. ( eh betul ke tajuk dia macam tu? ) :P. Takde kaitan langsung, yang sama cuma perkataan "Ada Apa". Cerita ni hot betul satu masa dulu, masa saya dengan suami tengah bercinta-cinta, ewah ewah.. . Sahabat saya Anis pun suka sangat cerita ni, sampai dia hafal skrip dan hafal step menari dalam filem tu, mana taknya, hari-hari tengok. Tapi saya dan Anis sudah dewasa sekarang, tak main dah filem cinta keanak-anakan keluaran negara seberang. Saya sudah enggak minat sama Rangga. I like Edward Cullen. hahaha

So back to the subjek, apa ada dalam beg tangan. Dalam handbag saya, bersepah2. Kunci, buku kecik, minyak wangi, bedak, lipgloss, handphone, pampers anak, gula-gula mentos Faeiq yang saya sorok (sebab nak kontrol kadar pengambilannya sbb kalau tak kawal sekali hadap dah abis), wallet, dan seribu satu macam benda. So setiap kali nak carik barang pun macam ni, susah. Nak tukar handbag pun susah, so saya mmg saya jarang tukar-tukar beg kalau dah suka satu saya pakai tu je sampai boring ataupun sampai koyak. Tapi itu tak bermakna saya tak suka beli handbag sebab satu, shopping memang best ( Kamon... jangan tipu diri sendiri okay?) dan satu lagi ada handbag spare dalam almari tu bagus kan? :D

So sekarang saya dah jumpa solution saya..

Pinjam gambo dari kedai REDCOMELMALL


So bila nak letak kunci dalam beg kat beg organizer ni dah ada tempat sangkut kunci. Boleh letak pen warna warni saya, pampers anak, segala macam harta karun boleh letak.Beg organizer ni ada saiz S dengan L lagi. Best best!

So dah ada beg organizer, lepas ni senangla nak carik barang dan tukar handbag. Takdela orang panggil,"You ni tak organize langsung la! " hihi..

So take care all.. :D

p/s: The bag organizer is available at REDCOMELMALL.COM

3 comments:

ja amran said...

ada award ya ani :D ---sila visit blog akak

Khairani Bahaudin said...

ooo kak ja... terima kasih, nnt saya ambil :D

isyqi said...

wah..menarik...boleh order ni...