REDCOMELMALL ANNIVERSARY


Kedai saya dah berusia setahun...



Kedai ni saya usahakan dari A sampai Z sendiri. Daripada buat design sampai la ke isi barang-barang dalam kedai.. Tak upah orang sebab kalau nak upah orang mahal... Sebenarnya semuanya bermula semasa
Portalniaga buat program belajar buat website di Wanitamelayu.Com, untuk wanita-wanita yang cantek manis yang suka lepak di forum itu. Saya antara perintis awal yang join program ni dan dapat belajar FOC. heheh..rasa beruntung betul. Sebab saya mmg zero knowledge dalam bidang IT sebab masa kat U majoring saya Oil and gas.. :-P hahaha... tapi punyalah semangat buat juga makan empat bulan jugaklah nak siap.. tahu ajerlah orang yang tak tahu apa-apa pasal HTML dan design..actually masa tu diorang nak testla samaada pembelajaran buat website online ni berkesan. tengok-tengok ramai yang success

Kalau ada teman-teman seperjuangan yang nak belajar buat website di Portalniaga saya sangat rekomen. Mudah, semuanya online, boleh belajar tak kira masa tapi sebab belajar sendiri kena tinggi motivasi (macam saya, hahaha perasan lagi.. ) supaya kedai siap kalau tak jadi projek terbengkalai nnt rugi bayar yuran sebab sekarang dah kena bayar tak macam saya dulu belajar free..


Jemputlah ke kedai saya..macam-macam ada.. :)
p/s: Ada masa rasa down juga...

7 comments:

CikTie said...

tahniah! dah setahun ye. Bolehlah sharekan pengalaman dan kejayaan yg telah dicapai selama setahun ni...tahniah sekali lg.

Nur said...

Congratulation Red!
sama la kedai Yati, Portalniaga jugak. Semoga biz kita terus berkembang hendaknya. Amin.

otekkekatak said...

huh.. masyukk la!
belanja teh tarik bole?

Khairani Bahaudin said...

cik tie..

TQ.biasa-biasa aje... bolehla mengisi masa terluang..:D TQ sebab sudi dtg blog red

yati

haah red tahu..red selalu pergi kedai Yati, tgk banner comel kak emila yusuf buat tu. Jeles la.. Comel betul. hihi

En otekkekatak
Nak teh tarik aje ke? roti canai kosong pun bole tau!

Madam Robert said...

congrats~!! hehe..

Unknown said...

happie birhtday tu your shop! heheh! tq for following my blog.

Khairani Bahaudin said...

Hana dearest~ tq.. wah hang shopping sakan kat singapore ya.. hihihi

Melor~ hi melor... red pernah beli hot mama pouch kat melor dulu... baru ni jumpa blog melor.. sgt cantik.. :D