Hati gundah gulana

Sahabat saya yang seorang ni benar2 buat saya termenung....banyak lagi order beg ribbon yang tak terbuat... stok gelang kristal saya semakin susut.. bila saya tension saya mulala tak focus.. Saya buat kuih kasui pun tak jadi satu loyang.. Internet ni saya hadap sampai nak muntah.. emm.. benarla kata orang-orang tua, kata-kata tu lebih tajam dari pedang.. Terlajak perahu boleh di tarik, terlajak kata buruk padahnya. Tapi apa-apa pun yang jadi as human being saling memaafi tu lebih mulia daripada bermusuhan sepanjang hidup. I've ask for forgiveness, walaupun dia yang awalnya asyik perli-perli saya tanpa saya tahu apa ujung pangkal.. ooo ok. saya tak buat tugasan saya sebagai kawan, such as sms, contact and etc.. Saya sebenarnya merasakan saya tak lagi kekal sebagai kawan baiknya.. Tapi ntahla, agak complicated nak explain.. perbualan yang bermula mesra tapi di sambut dingin yang bertukar menjadi perbualan tak puas hati akibat bengang yang terbuku di dada berakhir dengan

lupa satu lagi.. anggap je kita ni tak penah
kenal pun kalau jumpa kat mana2.


but then kawan saya yang sorang tu memang keras hati orangnya.. Sampai sekarang email saya tak di balasnya.... Takperla... Kalau ada umur panjang kita jumpa lagi...

No comments: