Hapuskan Alasanku


Assalammualaikum. Thank you for drop by. :-)

Cuaca cukup baik hari ini.
Tak panas, tak mendung, just nice.
Abang-abang Rayan dan Ranya semua dah pergi sekolah

Bertapa berharganya kalian, Biar segunung emas intan berlian pun takkan terbanding.

Ingatkan dah boleh relax-relaxla, sambil-sambil memfokuskan ke biz shaklee yang ku cintai dan kemas-kemas rumah.Ada pulak cikenit ni yang 24jam pegang kain mama. Haa... kan. Hari-hari begini tau. Dah besar, dan masih manja sesangat. Selalu jealous dengan Ranya .
Kalau ikutkan mahu aja tidur dan berbaring sahaja dengan anak-anak kecil ini.
Comfort zone saya.
Tapi saya tahu sementara anak-anak kecil la saya perlu usahakan bisnes Shaklee saya.
Jadi biar mereka dah besar nanti, bolehlah kami tour around the world sama-sama.
Dan bila mereka besar, saya tahu perbelanjaan untuk pendidikan juga semakin mahal, itu belum termasuk belanja  makan pakai. Duit memang tak boleh beli bahagia, tapi dengan duit keperluan kita dapat dilengkapkan dan mengukuhkan ekonomi keluarga, kan?

Jadi saya kira, saya akan completekan schedule saya since 5.00 am hari ini. Saya berjaya hapuskan alasan saya, dan meneruskan perjuangan saya untuk membina bisnes Shaklee saya. Saya berdoa agar anak-anak cucu cicit Shaklee saya juga cekal dan tabah hati, kerana kejayaan adalah progress dan hasil usaha yang berterusan. Yang bulat takkan datang bergolek, yang pipih takkan datang melayang.


Kami yang tengah main "Aci-aci buka pintu".Rayan~ "Mama jangan pergi mana-mana, duduk dengan Rayan"

Owh sebelum tu saya nak introduce "A Box of Love in Every Home" ni.
Kenapa a box of love? Sebab saya LOVE Shaklee. Dan saya tahu dan pasti, jika anda mencubanya, anda mesti jatuh cinta. Ianya keperluan supplemen yang basic setiap keluarga.
Vitalea, B complex, Vitamin C, ESP, Ostematrix, Alfalfa Complex. Defenitely you'll love them. Keluarga kita lebih sihat, menguatkan sistem imun kita. :-) Apakata sempena Ramadan yang bakal menjelma, jom lengkap keluarga kita dengan kehadiran "A Box of Love in Every Home ini".




WWW.REDCOMELMALL.BLOGSPOT.COM
ok till then. See ya~ 

No comments: