Dunia Mama Ani

Saya dan keasyikkan saya satu ketika dahulu.
Berkraftangan dan menjahit.

Yang masih jadi keasyikkan saya, membaca. ( ada berpuluh-puluh buku virtual yang saya download ke handphone saya). Sentiasa mencuri masa untuk tuck in atas katil dan dating dengan buku atau novel, tatkala  suami saya  mengeteh dengan kawan-kawan.

Keasyikkan dulu kini dan selamanya, suami, anak-anak dan Shaklee. 

Saya beriltizam untuk pasang semula  plug mesin jahit saya dan keluarkan balik kotak kraf saya demi Ranya. Berazam untuk buat gelang crystal dan riben rambut cantik2 untuk dia 
Kakak puteri dan Ranya

Jangan tak percaya, semua gambar dibawah ini adalah hasil tangan saya sendiri. Memang inilah biz saya dahulu, sebelum saya buat Shaklee. Now memang buat Shaklee 100% sebab untung manyak busat looo.. Ngee~~~

Jangan risau tau Ranya, mama buat gelang untuk Ranya nanti. <3 br="">












No comments: