Cabaran 9 minggu..

Salam..

Thanks pada mereka yang join giveaway..Nanti 30hb Nov saya akan announce pemenangnya.
Hadiahnya memang best, Set vitamin from Shaklee. Dengan bangga hati saya announce saya sekarang adalah Shaklee Independent Distributor, ID 866293 saya harap lepas ni kawan-kawan, sedara-mara, bff or sesapa je tak lari jumpa saye sebab saya buat MLM. :P hihi

Ceh, siap letak no ID lagi.. ye la mana tau korang lalu kat Empire tower tu, nampak opis Shaklee tapi malu-malu nak daftar sebab awek receptionist tu cun sangat...Haa..bagi ajerla no Id ahkak ni..boleh buat beli vitamin sebotol dua kan? :)

Actually saya dah tak mo buat biz biz ni... anak dah empat...duk rumah aje la diam-diam. Tapi potensinya terlalu besar sampai saya tak boleh deny.. Lagipun niat saya nak bantu suami saya..at least to buy things yang saya suka jadi tak perlu minta pada dia, walaupun dia mmg tak kedekut orangnya...

Bukan apa..nak tolong mak ayah..adik beradik..bayo hutang PTPTN..opps..:D Sekurang-kurangnya bila kita ada lebih, kita boleh bantu apa yg kurang.

Balik pada tajuk, cabaran 9 minggu. Cabaran apa tu kak? eheh, cabaran untuk kuruskan badan yang dah tak berapa nak kurus ni. So, sejak bersalin badan memang susah nak turun, dulu masa anak dara berat saya 45kg je... sekarang???? 59 kg. ha, pengakuan berani potong kuku ni. Ada orang tu cakap kalau saya kurus dia berani potong kuku dia...hihihi nampak sangat tak berani nak bet.

So, sekarang since saya berShaklee dan ambil certain vitamin, saya mensasarkan berat saya mesti turun dalam masa 9 minggu. Target turun sekilo seminggu. Aci ke? boleh je... Saya nak tiru macam akak ni...CUBA KLIK SINI mesti bestkan.. bukanla desperate sangat, cuma nak muat balik jeans saiz 27.. ;)

So, ada sesiapa BERANI nak join saya? ^^

No comments: