SELAMAT HARI RAYA

Saya tak tahu apa yang saya sibukkan, tapi saya rasa each day when I wake up, schedule memang penuh dan padat sampai nak buat benda2 yang saya suka pun tak sempat. Termasuk lah mengupdatekan blog ini atau pun membuat aktiviti craft yang saya cintai. 

Takperlah, tup tap dah nak beraya pun dah sebulan Ramadan berlalu..
Minta maaf kalau ada terkasar bahasa buat semua teman-teman ..Kalau saya sempat saya akan update blog malam ni dengan cerita-cerita sensasi khas untuk edisi hari raya.... Tapi kalau tak sempat, lepas 1 Syawal la gamaknya kita jumpa lagi....

Love you all..
X REDCOMEL X

3 comments:

Anonymous said...

selamat hari raya to u & family. kalau rajin kirim kan la rendang to australia.

Nur said...

Red, selamat hari raya dari Yati. Lama tak dengar cerita. :)

Khairani Bahaudin said...

Ija~ bak sini address, nnt aku pos kat hang no...

Yati~ Bz sangat yati, tak tahu apa yang bz nyer..