Saya dah Cuba!

Saya dah cuba ubah blog ni supaya lebih tenang.. berlatar warna biru, empty and decent..
Cuba menukarnya supaya nampak matang, sofistikated, anggun, simple macam website Martha Stewart. 
Bila dah perhati2... oohhh  cannot be...
It just not me...
It just not me without cheerfull colours, seolah-olah saya hidup tanpa my sons and hubby...
So, I did, change it to orange abstract..
OWH!!!! It just so0 me...
Perfect. Hubby saya  kata macam 'macha'. I don't care. hahaha

Nanti if dah sakit mata saya tukar lah..
Ish,  ke saya yang tak grow up?( Emm.. tumbesaran saya dah lama berhenti. Saya memang kecil sampai hubby saya panggil saya pokok renek. ) Well I don't mind. Nowadays we have high heels to make me taller. :D

Well.... saya suka dgn blog kawan2 yang sungguh tenang...
Especially old friend yang memang dah kenal hati budi dan bila baca blog mereka saya seolah2 mendengar mereka berbicara dengan saya macam penyampai berita.  Ya, itulah cara saya ubat rindu dgn teman2.
Same goes with my friends, they identify me with my laugh. Coz no one laugh the way I laugh, (jgn risau, tak mengilai2 ok? ) So the orange abstract define my life, full with adventure and happiness. Well sometimes ada juga time sedih, but itu dah lumrah hidup.

Rasa yang buat kita rasa hidup. Dan apalah ertinya hidup tanpa insan tersayang dan teman2.

Emm, sebelum merapu bukan-bukan, better stop. :)

Inilah rupa baru blog saya.. If sakit mata harus pakai shades. :D hihi
Wah, barulah betul, bergaya sungguh berblog sambil memakai Rayban. 


Take care ok?

Love,
Redcomel.

8 comments:

Madam Robert said...

berblog sambil pakai rayban?? keh3~ anyway, mmg ceria.. ^^ suke~!

CikTie said...

red.... cantik dan ceria! pagi2 tgk blog warna ni... terus semangat...!!! (kita mempunyai warna kegemaran yg sama kot...)

Syahida said...

life wud b totally BORING without colours...orange is nice! keep it up..

encik otot said...

warna oren tu oke. putih tu terang sangat. taruk light grey atau purple kalo still nak nampak vivid tapi kontras.

kalo pakai high heel nampak tinggi sket ye? hehehe

Khairani Bahaudin said...

Hana: tula pasal.. nnt vogue cam hana bila pakai rayban

Cik Tie: betul tu cik tie.. saya suka bright colors.. kite suka kaler sama? Yeay! :D

sis Syidah: Tq sis.. :)

En Otot: Ha, dah datang dah tukang komen hensem saya.. Emm I dun like grey very much. :D Amboi, abang ketawakan ani pendek ye? Tanak kawan. (~kawan2, saya kenalkan, En otot ni suami saya:))

E-na Zarina said...

Salam redcomel...
ceria bground baru ni...comeii!.

pssst: Jemput singgah Lovely Kitchen ambik AWARD ye..:):):)"

zahryanie said...

i love orange ~

Khairani Bahaudin said...

oo Ena.. tq for the award.. muah2.. :D

yanie, me myself love orange so much bebeh!